Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w tworzeniu i personalizowaniu sklepów internetowych. Dzięki partnerstwu SALESmanago może, zgodnie ze swoją misją, jeszcze skuteczniej wspierać firmy eCommerce w budowaniu zaangażowania klientów i maksymalizacji zwrotu z inwestycji wykorzystując nowoczesne, inteligentne narzędzia i łatwe integracje.
Sprzedawcy korzystający z PrestaShop zyskają na możliwościach platformy SALESmanago, która wesprze ich w poprawie doświadczenia klientów. Dzięki inteligentnej personalizacji firmy będą mogły prowadzić lepiej dopasowane, skuteczniejsze interakcje z odbiorcami, przyspieszając swój rozwój poprzez bieżącą analizę danych.
W ramach współpracy SALESmanago dotrze do globalnej sieci sprzedawców, oferując im dostęp do unikalnego modelu wzrostu – Growth Framework – oraz innowacyjnych narzędzi AI dopasowanych do specyfiki sektora eCommerce.
– Współpraca z PrestaShop wpisuje się w naszą misję, zgodnie z którą dajemy sprzedawcom do ręki narzędzia pozwalające im budować wyjątkowe doświadczenia klientów i szybciej osiągać wymierne korzyści – podkreśla Jody Clark, dyrektor ds. przychodów SALESmanago. – Na początek skoncentrujemy się na rynkach, na których obie firmy mają już silną pozycję: Włoszech, Polsce i Hiszpanii, umożliwiając jeszcze większej liczbie sprzedawców skuteczne skalowanie działalności, korzystanie z zaawansowanych narzędzi AI i utrzymywanie przewagi w konkurencyjnym środowisku. To pierwszy krok w tworzeniu szerszego ekosystemu SALESmanago wspierającego sektor e-commerce.
– Współpraca z SALESmanago pokazuje, że staramy się dostarczać sprzedawcom najbardziej innowacyjne narzędzia w branży. Wspólnie pozwalamy firmom kształtować nowe relacje z klientami i osiągać wymierne rezultaty – komentuje Amy Workman, dyrektor Global BtoC & BtoB Partnerships w PrestaShop.
O SALESmanago
SALESmanago, założone w 2012 roku, to europejski dostawca usług SaaS, oferujący kompleksową platformę do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP), która dostarcza zaawansowane narzędzia marketingowe, szczególnie dla sektora e-commerce. Z naszych rozwiązań korzysta ponad 2 tys. średniej wielkości firm z całej Europy, w tym takie marki jak iSpot, 4F czy Victoria’s Secret.
Platforma SALESmanago ułatwia klientom pozyskiwanie, konwersję i angażowanie odbiorców dzięki zaawansowanej personalizacji oraz precyzyjnie zaplanowanym ścieżkom zakupowym, opartym na naszym unikalnym modelu wzrostu (Growth Framework). Naszym priorytetem jest zwiększanie przychodów naszych klientów, co potwierdzają wysokie oceny: 8,8/10 na TrustRadius oraz 4,5/5 na Capterra, które odzwierciedlają skuteczność platformy i nasze zaangażowanie w rozwój marek B2C.
Matylda Setlak
PR Director, Agencja PR All 4 Comms
Napisz komentarz
Komentarze